« Svibanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
U četvrtak 24. studenog 2011. održana je u našoj školi debata i parlaonica na temu: «Hoće li Hrvatska imati koristi od ulaska u Europsku uniju?» Debata je održana u okviru projekta : Forum za Europsku uniju Udruge za razvoj kontinentalnog turizma i gospodarskih djelatnosti, a uz potporu Ministarstva vanjskih poslova i europskih integracija.
DEBATA I PARLAONICA NA TEMU:
«HOĆE LI HRVATSKA IMATI KORISTI OD ULASKA U EUROPSKU UNIJU?»
U četvrtak 24. studenog 2011. održana je u našoj školi debata i parlaonica na temu: «Hoće li Hrvatska imati koristi od ulaska u Europsku uniju?» Debata je održana u okviru projekta : Forum za Europsku uniju Udruge za razvoj kontinentalnog turizma i gospodarskih djelatnosti, a uz potporu Ministarstva vanjskih poslova i europskih integracija.
U debati i parlaonici sudjelovali su učenici završnih razreda. U afirmacijskoj skupini prednosti ulaska u Europsku uniju branili su Milan Gušić, Ivan Jakić i Filip Škrtić, dok su dileme i nedoumice prilikom ulaska u EU naglašavali predstavnici negacijske skupine Željko Jurkić, Marko Turković i Danijel Nikles. Informirano i dominatno sudačku ulogu odradili su Marko Boltadžija, Hrvoje Huljina i Martin Vuk. Afirmacijska i negacijska skupina suočili su mišljena i stavove koji su naglasili potrebu očuvanja tradicionalnih hrvatskih vrijednosti i usvajanja proklamiranih temeljnih vrijednosti Europske unije. Posebno je naglašena potreba razvoja ruralnih područja kroz korištenje fondova Europske unije.
Nakon odrađene debate u raspravu se uključila publika i iznjela svoja mišljenja u obliku parlaonice. Cilj ovakove izmjene mišljenja bio je da mladi ljudi prije svega dobiju nove informacije te da imaju mogućnosti iznijeti svoje stavove i dileme vezane uz skori ulazak Hrvatske u Europsku uniju.
Provedena evaluacija pokazala je veliki interes učenika za ovakav oblik iznošenja stavova i mišljenja. Od evaluacijskih pitanja učenici su posebno visokim ocjenama ocjenili mogućnost stjecanja novih znanja, priliku da izraze svoje mišljenje te vlastiti osjećaj važnosti koji im je pružio ovaj oblik prezentacije.